SLOVENSKO  ENGLISH
POT V GUANTANAMO


Vaš oglas v
glavni vlogi

Mednarodni ljubljanski filmski festival, največja slovenska filmska prireditev, odmevna tudi v tujini, bo letos že sedemnajstič v dvorane privabili vse, ki imajo radi dobre filme in želijo biti na tekočem s svetovnim filmskim dogajanjem. Festival bo potekal od 10. do 24. novembra 2006, priprave nanj pa so že v polnem teku, med drugimi tudi – tako kot vsako leto doslej – priprave obsežnega in vsebinsko bogatega kataloga, v katerem vam po sprejemljivih cenah nudimo oglasni prostor.

Za lažjo odločitev vam lahko navedemo nekaj prepričljivih dejstev:

AKTUALNOST: Podatki o filmskih avtorjih in igralcih ter o njihovih najnovejših stvaritvah.

NADČASOVNOST: Katalog ima za poznavalce in ljubitelje filma dokumentarno vrednost in po koncu festivala ne roma v koš za smeti, kot to velja za druge kataloge in revije.

CILJNA SKUPINA: Obiskovalci filmskega festivala, ki jih je vsako leto več (lani rekordnih 52.000), so glede na starost, izobrazbo, poklic, kraj bivanja in način življenja zelo raznolika in zanimiva skupina, ki je verjetno ne povezuje skoraj nič drugega kot ljubezen do filma. Pomislite, kje drugje bi jih še lahko našli »pod eno streho«.

MEDIJSKA ODMEVNOST FESTIVALA: LIFFe napoveduje in spremlja vedno večje število medijev, kar nedvomno priča o ugledu prireditve.
V katalogu LIFFe je vaš oglas torej na prestižnem mestu.

DOSTOPNOST: Vsem ljubiteljem filma je katalog na voljo v Informacijskem središču CD, recepciji festivala, v Koloseju, kinih Kinoklub Vič in Komuna ter Kinoteki, prejmejo ga akreditirani domači in tuji novinarji, vse medijske hiše, kulturne ustanove po Sloveniji, domači in tuji gostje festivala ter poslovni partnerji in programski sodelavci Cankarjevega doma.

JEZIK: Katalog je dvojezičen. Vsa besedila so v slovenščini in angleščini. Morda bo tudi vaš oglas odmevnejši v dveh jezikih ...

CENE OGLASOV: Oglasni prostor v katalogu 17. LIFFe je v primerjavi s cenami v podobnih publikacijah in revijah ugodnejši. Oglejte si naš cenik in se o tem prepričajte sami.

Cenik oglasov
Velikost  Barvno
1/1      205.000 SIT (855,45 EUR)
1/2      155.000 SIT (646,80 EUR)
1/4      120.000 SIT (500,75 EUR)
Tehnični podatki: Katalog velikosti A4 bo izšel v 5000 izvodih; končni format je 210 x 297 mm, 60-linijski raster, CD-rom za PC, v formatu TIFF, EPS.

Vaš prostor na velikem platnu!
Poleg oglasnega prostora v katalogu 17. LIFFe vam ponujamo tudi možnost oglaševanja na velikem platnu pred posameznimi filmskimi predstavami v Linhartovi (LD) in Kosovelovi dvorani (KD) Cankarjevega doma. V dveh festivalskih tednih je bilo lani v obeh skupaj 284 filmskih projekcij. Oglašujete lahko tudi na projekcijskem platnu v Prvem preddverju Cankarjevega doma, ki je središče raznovrstnega festivalskega dogajanja (sprejemi, srečanja z gosti, tiskovno središče, družabni prostor za obiskovalce …).

Projiciranje oglasov na filmsko platno v eni dvorani
1 dan:    25.000 SIT (104,32 EUR)
1 teden: 70.000 SIT (292,10 EUR)
2 tedna:  95.000 SIT (396,43 EUR)

Predvajanje filmskih spotov
1 teden: 120.000 SIT (500,75 EUR)

Predvajanje filmskih spotov v eni dvorani *
2 tedna: 195.000 SIT (855,45 EUR)

* dolžina do 30 sekund, format 35 mm, BETA SP, MINI DV, DVD-disku, VHS

DDV ni vštet v cene oglaševanja.
Oglasni prostor je treba rezervirati do 12. OKTOBRA 2006.
Oglasno gradivo v obliki filmov je treba oddati najpozneje do 20. OKTOBRA 2006.
Oblikovanje in izdelavo filmov po naročilu naročnika zaračunavamo posebej.

Za objavo oglasa potrebujemo vašo naročilnico, ki jo pošljete na naslov:

CANKARJEV DOM
Služba za trženje programa in odnose z javnostmi
Kulturni in kongresni center Prešernova 10, Ljubljana
Kontaktna oseba:
Zvezdana Lazar Bursać
T: 01 2417 170
F: 01 2417 298
E: zvezdana.lazar@cd-cc.si

POZIV PROSTOVOLJCEM!


ČE
… imate radi film
… nestrpno pričakujete november in z njim 18.
LIFFe
… si želite pridobiti izkušnje pri organizaciji festivala in k njej prispevati svoj delež
… želite podrobneje spoznati tuje režiserje in druge festivalske goste


POLEG TEGA
imate primerno znanje, čas in voljo do dela


POTEM
vas vabimo k sodelovanju


PRI
– prodaji vstopnic
– spremljanju festivalskih gostov
– organizaciji spremljevalnih dogodkov
– urejanju festivalskih lokacij
– pridobivanju promocijskega gradiva za filme
– tehnični izvedbi festivala ter
– pri drugih organizacijskih in izvedbenih nalogah


OGLASITE SE
in se nam predstavite
sporočite tudi predloge za izboljšanje organizacije
navedite področja, na katerih bi želeli sodelovati

Svoje elektronsko sporočilo naslovite na natasa.bucar@cd-cc.si.

  AVTORJI    |    PRAVNA OBVESTILA    |    KONTAKT      2006 © ljubljanski mednarodni filmski festival